[Juser] Zobacz mój profil na Facebooku

Agnieszka Frankel invite+m_mvj11_ at facebookmail.com
Wed Jun 4 07:15:59 CDT 2008

Mam już swój profil na Facebooku, gdzie mogę umieszczać zdjęcia, filmy i informacje o wydarzeniach. Zapraszam Cię do moich znajomych i przeglądania mojego profilu. Najpierw jednak dołącz do serwisu Facebook! Po zakończeniu rejestracji Ty również będziesz mieć możliwość utworzenia własnego profilu.

Dzięki,
Agnieszka

Link do serwisu:
http://www.facebook.com/p.php?i=1312875180&k=ZYM3ZW523W4MZGFDUJ32P&r&v=2

Ta wiadomość może zawierać materiały promocyjne. Jeśli nie chcesz otrzymywać materiałów reklamowych z serwisu Facebook, kliknij link poniżej. Biura Facebooka są dostępne pod adresem: 156 University Ave., Palo Alto, CA 94301.
http://www.facebook.com/o.php?u=552448371&k=bc45b3